Mat , sväng , sticka

hej bloggen .

Gjorde mat  , korvstroganoff och ris, slängde i mig det så man har nått i magen när man ska ut ikväll men de blir väll att man spyr upp den istället haha det märks :D .. sen åkte jag till Veronika och lillebror viktor en snabbis kom hem för en stund sen , jag är super nöjd med min nya blogg design hurra  :D ...  hon som designat är inte riktigt klar såp får skriva mer sen TUSEN tack iaf så länge hehe :D jag Älskar den :) ... Kunde inte gjort de bättre själv hahahha FÖr jag kan inte så :P ...

Nu har jag börjat sticka ja ni läser rätt jag stickar börja idag , har suttit flera dagar kollat på när Veronika stickar o tröjjer o skit så ser de så avslappnat och roligt ut så jag har startat nu ska göra en halsduk är det tänkt får se hur det blir med den saken risken finns att man tröttnar men det märks , ska sticka vidare skriver sen igen ska dusha och se vad man ska ha på sig ikväll .  Kram sålänge .


/ Rebeccah


Postat av: SveaJ

så skoj att du är så nöjd :) Kan fixa lite mera imorgon om du vill? :)

2008-10-11 @ 02:30:40
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin