Måndagskväll & Tisdagsmorgon

Jaa  igår  stanna jag kvar hos marie, vi tog promenad 40 minuter , sprang en bit också WIIIHOO,
Käkade sallad och såg filmen studio 54 den har jag aldirg sett den var bra :D. Rekomenderar till er som inte sett den.

Sen blev de msn & Lunarstorm ja ni läste rätt haha hade skit  roligt , lajvade gjorde marie och larva oss  riktigt skojj Mohhaha , gick ut ocjh tog en cigg då och då. Vi bestämde oss för att lägga oss i tid. 22.00 var Prison Break spännnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnande , sen var klockan 23.00 mer data 00.00 kom vi nog i säng fast låg och pratatde rätt länge kolla på klockan halv 2 sen somna man nån gång där efter.

Vi vakna eller JAG vakna 10.00 marie också,har luggit och snackat 1 timme nu men har orkat oss upp ...
jaja KAffe & Cigg innan man blir halvft döende sen måste jag åka hem till min kära Vovve vovsen:P

Vi hörs kram kram
Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin