JAG ÄR SÅ BRA !!

Hej bloggisen :)

jag är så bra vill jag lova :D nu har jag fått Rebecka att börja sticka också jag vet det smittar av sig , som Veronika gjorde på mig , men jag vill säga att jag ahr stickat lite väl mkt nu så min handled mår dessvärre :O .. de har blivit långt nu men jag kan aldirg sluta helller , ni vet sådär som att läsa en bok lika intressant är det att se resultatet när man stickar man vill bara MER OCH MER OCH MER ,
Ska med Rebecka på stan imorogn så ska vi köpa Garn MOHAHAHA , min halsduk ska bli som Pippi långstrumps gjorde till Lilla gubben hästen ni vet :)
Så det krävs mkt garn  vill jag lova er :D många olika färger ska de bli lite clown Pajas aktikgt men de e bara skojj :D i LIIKKKKE ... så här ser den ut förtillfället , röd och grå ,

Försöker driva en konveration med Rebecka på Msn men fick svaret stör mig inte jag koncentrar mig haha , hon stickar , den lilla Masken mohahhaa :D ... aja vidare till min egna stickning , fast jag kan faktikskt driva en konveration på msn fast att ja stickar men ni vet Nybörjare dom behöver sin tid i lugn och ro :) ..


Herrå bloggis :D




Så här såg det ut i Fredags :

 Inte så mkt att komma med elelr hur haha?!


Postat av: rebecka

Jag suger på detta:P inte min grej hehe men men ja kämpar på iaf :D

2008-10-12 @ 21:24:23
Postat av: milla

oj :p har du börjat sticka :D vad morigt ;) hihi. Det blir ju skitsnyggt

2008-10-14 @ 10:34:50
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin