Ja , Allt är ditt fel!

Ironiskt sagt så jaa allt är ditt fel , jag förstår inte vart du ser att de hela är mitt fel?! , du som gjorde denna lilla saken till något stort så jag fattar inte , säg vad det är jag gjort för fel istället för att gnäll om att jag också gjort fel?! ,
Orkar inte diskutera nått sånt här fjant , det enda jag vänta på var en ursäkt och man kommer inte halv 11 på kvällen för att snacka ut , och de ska vi väll ta själva och inte blanda in Marie?! ,
Som sagt en ursäkt o sen hade detta vart över , slippa detta gnabb för jag palllar inte sånt här du kanske tycker de e roligt o bara köra över folk o bråka o bråka tills du känner att det är bra , men jag PALLAR verkligen inte , för de blir inte bättre av situationen bara värrre kan jag tala om för dig , varför välja den svåra vägen? .



/ Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin