Innan läggdags . tvsnillen .

Amerikansk komedi från 2003. Michael är en charmig kock som har lätt för att få tjejer. Men den tjej som han till slut blir kär i, Gail, ska gifta sig med en hockeyspelare. Hur ska Michael få Gail att inse att det är han som är den perfekte mannen för henne? Då får Michael uppdraget att ordna maten till bröllopet.

I rollerna: Richard Ruccolo, Meredith Monroe, Gabriel Hogan.
Regi: Ron Lagomarsino.

På 5:an låter lovande gillar kärleksfilm :P men de låter bekant me  handlingen :P ... säkert sett dne men men :P



sen 6:an thriller , getting square? sett den? , kanske ska bläddra mellan dessa filmer , får se kasnke somnar nöär ja lägger mig i sängen vem vet INTE DU bara JAG :P
Hoppas de som är ute på party har kul iaf :D jag är helnöjd med min lördag PUSSSS !.


Postat av: the music

kollade själv på film idag.. ingen av dom tilltalade mig :/

2008-10-26 @ 01:51:14
URL: http://themusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin