Hihi jag är inte att leka med .

jaa skulle nog inte säga de bättre själv mucka inte med mig jag är inte att leka med haha :D Rebecka ringde förut Håkan hellström blir av :) HURRA hon hade ju köpt biljetter för att hon & jag skulle gå de blir en bra hejdå kväll :)
Fösöker fortf få tag på farmor upptaget hon tjötar väll med nån i andra luren antar jag hehe !!=)

Idag åkte ner till stan med kannika hon köpte jätte fint tyg på tygaffären lite avensjuk faktiksit , hon är bra på att sy skulle aldirg få fö mig att sy , sticka går ann men de där med sy är inte min grejj riktigt , man vet vad som är sin grejj så de man vet inte är sin grejj de låter man helt enkelt bli att ens föröska tro att man är duktig på =)
Sen gick vi in i Camillas butik där hon jobbar sisters och sa hej :D ... får se om vi hinner träffaas imorogn då gumman om vi kan få samma rast ska ju jobba imorogn , sen fikade vi där uppe i duvanuset jag & Kannika mys , bara snacka av sig , sen träffa vi sandra Azra nån kompis till henne  & sara såklart hon var redo för party som vanligt ikväll haha :D ..

Imorgon ska jag jobba 10-16 klockan 4:a ska jag möta Cassandra så ska vi ta en fika det var skit längesen , Cassandra är min kusin vi är lika gammla ja nu vet ni haha :D .. sen ska jag hem till Marie en snabbis bara och föröska grejja så vi kan skriva ut våra cv på nått smart sätt , Nått förslag ?! ,
MEn sen ska jag möta Rebecka , hem till mig de blir säkert något glas alkohol förmodar jag ,man vet aldirg hehe :D ...
Ska bli kul vi har inte setts på en vecka det var längesen vi inte täffats en på så lång tid , vi är ju iaf vana höras varje dag älskar dig gumman du vet att du betyder mktt och jag godtar din ursäkt :) ...
Marie , Norge snart HURRA för oss !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska pröva ringa farmor igen , kanske upppdaterar mer sen det vet man aldirg ska isäng i tid ikväll iaf , så alla som ska ut denna torsdagskväll i kylan BTW , får ha en toppen kväll ute PArtya för mig med SNÄLLLLLLA !!!!!!!!!


Love hugs / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin