helt sjukt :O


hej bloggen .


helt sjukt är bara förnamnet , jag har inte varit sjuk på hela sommarn om jag kan minnas rätt , ¨senast var i början av juni det är helt sjukt , jsenaste 2 åren har jag vart sjuk kanske var 2.a månad eller nått nu har jag hållt mig frisk TACK GUD , eller vem du nu är :) ... har grymt dåligt immunförsvar och nu ligger mamma och är svin föökyld jag känner redan vibbarna av förkyldning kanske ska ta det lungt , ska dricka mkt te och vitaminer INGEN SJUKDOM NU pallar inte , jag mår redan osäkert som jag gör inte den smällen med förkyldning så man blir sängliggnandes flera tusen år  , låt mig va frisk nu snällllla ja ber .

Men det är nog redan kört har ju kännt mig hängig och ont i halsen på kvällarna några veckor nu så det är KÖÖÖRT för fröken Rebeccah ,
Låt jag har på hjärnan  Neyo - Lie to me
En låt du aldirg tröttnar på Nelly - Over and over again

hej då bloggis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin