gårdagen .

igår blev det  såklart utgång :)
Först mötte jag upp Marie  utanför hennes jobb sen gick vi hem till henne de blev mkt alkhol för mig redan då fick tyvärr spy på arenas toaletter SORRYY !!
dE BLEV HARRYS SEN men där var de VÄLDIGT FULLT med folk ska gudarna veta träffa cathrin där också e va studenten sen sist så de  va trevligt (Y)
DANSA var varmt där så smockat med folk men sen tillbaka till arena när hon var halv2 =)
dansa lite ochsengick vi och fetta oss med pizza, blä  skulle vi inte gjort blääähhhääää , fick äta min stenkall dock hade endel att snacka med Johan men vi får se gott folk .

Norge 1 november prick en vecka idag:P nästa lördag hurra hurra de var ett bras avslut på denna sista kväll i karlstad på ett tag men jag lovar köra hårt i norge:D

Ska gå & lägga mig igen marie jobbar får se när jag ska orka  kliva upp och åka hem nu är fel tillfälle,
kanske  hjälpa marie städa lite idag :), gillar att städa hos andra men inte hos mig själv haha:P

pussss & Pörr som vanligt

/ REBECCAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin