Fredagskvällen .

ja då ska jag alltså nbu berätta om den fina & roliga & trevliga & omskakade kvällen haha ...


Nej men de var mkt som hände den kvällen roligt som inni helvete ,
Först mötte ja upp Camilla i stan hon sluta jobba 19.00 sen brumma vi iväg till Rebecka där var Pernilla  Andersson också , lite mkt alkhol redan då kände jag men taccos & glass var gott :) Mys pys :P tiden gjort så fort ,  de blev vidare till Kannika hämtade upp henne , sen brumma de iväg till  Arena , Camilla följde inte med på krogen men förståligt inte s¨å skoj nyktert på arena , lagomt fulla  dansa vi in på Arena de blev några öl där sen vidare till harrys som var smäckat med folk , jaa Hurra , det var en livad kväll med lite mkt alökhoil halsa rent osv , ska nog inte gå in på detaljer men jaa mkt av de goda :P ..
Träffa senare Marie godingen på harrys mkt ans med henne mohaha ,
sen på slutet halv 2 elle rnått drog jag till arena där jag dansa sista halvtimmen sen hämta min jacka och sen mötte upp Rebecka på sibylla för att sedan slagga hoss Marie , På väögen dit hade ja väll betett mig lite illa eller otrevligt kasnke man säger men kände ju inte folket och inget minne bara fått hört går inte in på detalj men vakna med världens värk i tumme och handled , har fortfarande ont lätt stukning jaa , undra hur de kunde bli så?! ...

Skit samma jag lever och inte allt för bakfull blev jag heller ,
Idag bara hallsberg sen såg  på tv , jaa inge mer min näsa rinner som fan , förkyldning på G fan så tråkigt , VILL INTE ! 
 
Ja och nu för er som inte vet Sandra balla ur IGEN .  Norge blir de ändå för min del :D .. klättrar på väggarna hemma och jag och har ingen lust att va arbetslös och bo hemma längre vill hitta mig själv :) ..  och börja leva :D
Detta ser ljust ut och jag blir inte ensam ;) .  Kommer sakna många men som sagt , hem kommer ja någon gång :P Ingen nämnd  ingen glömd :D
Planerad resa Måndag nästa vecka till helgen blir det andra planer och mer stukade tummar osv :)


P.s Andra avenyn avsnitten för denna veckan var hur bra som helsty nyss tittat klart på dem , Åter igen PRISON BREAK imorgon :) . Puss adjöken fröken fräken :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin