Fre eller Lörd

Fredag eller Lördag nästa vecka åker jag och Sandra till farmor i Norge , Hoppas det finns nån som nappar och vill ha oss som slavar eller vad säger du sandra?


Grymt uttråkad på att gå hemma hela dagarna , Helt överlycklig av att jag ska jobba imorgon , aja ville bara berätta så ni vet VI DRAR :D ..
Så kommer vi tillbaka nån gång ja ska iaf ,  inte flytta helt dit än för ska vara kvar i sverige över jul är det tänkt , men som sagt åker dit lämnar cv o presenterar oss för norskarna :) ...

I januari är det väll tänkt och hoppas att vi ska börja jobba där  helt iaf :P GE MIG GE MIG :)
bara hålla tummarna ,  aja återkommer när det närmare sig nästa vecka om detta .
Ska sätta mig på Bibblan någon dag nästa vecka och skirva cv:n och skriva ut , för skrivarn vi har ,hade ju pajjat och vi slängde den i flytten fan så RETARDED :D ... hahahahahhahaha Vette fna varför jag fått de ordet på hjärnan men bror min säger de hela tiden :S .......  men han är ju Retarded så :P ..


Hej då bloggen de blir frulle och kaffe nu .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin