Emelinda har rätt!

JAG HÅLLER MED DU EMELINDA :O



Inlägg av Emelinda
Ja jag har faktiskt haft tanken ett par dagar, att lägga ner allt vad bloggandet heter. Sluta blogga och framför sluta läsa andra bloggar. Jag blir bara irriterad på alla dessa jävla videobloggar, dagens outfits, systemkameror, plastikoperationer, modellande... ja listan kan göras lång. Hela jävla bloggvärlden har gått till överdrift.

Från början var det som en dagbok, ett ställe för människor att skriva av sig om vardagen. Nu är det som rena rama tävlingen om vem som är snyggast osv. och har flest kommentarer om det hela. Så sjukt trött på allt som har att göra med "hur man ska se ut" i dagens samhälle. 
Jag blir bara mer och mer negativ av allt o det vill jag inte vara. Så what to do? Jo sluta läsa skiten, finns ju bara ett par ytterst få bloggar man kan läsa numera som inte innehåller något som helst av ovanstående ämnen.


Det tåls att tänka på saken så att säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin