drygt 2 veckor ,

om drygt två veckor drar jag och sandra till norge , det r bestämt nu , ingen återvändo finns inga jobb här i karlstad bara att inse fakta , fan man måste göra nått för sin egna skull inte bara tänka på andra hela tiden, det funkar liksom inte , så nu blir det så , bye bye karlstad , är inge jävla snack bara utan nu får de fan bi och ta tag i sitt liv , ska sätta mig på bibloteket skriva en riktigt bra cv så man kan lämna ut lite överallt i norge , nu är det ALLLVAR de går inte att bara gå hemma och vänta på att någon ska knacka på axeln och fråga om man vill ha ett jobb liksom man måste våga CHANSA lite , så här funkar inte , jag har grymt tråkigt varje dag av att gå hemma de tar så jävla mkt på pchyket man går hemma och gör samma rutiner varje dag med tre bra  ord INTE ETT SKIT,


Så nu vet ni drygt 2 veckor drar ja , har ju en lägehet på G inne i stan också en 2:A MITT I STAN  , så där får man bo när man kommer hem , billigt och bra , hoppas att går bra nu så man kan börja känna att man lever ,

Jag är i arvika bara fär att få lite annat att göra fast här gör man inte så mkt heller , men jag fick iaf tag på¨en väska som ja velat ha länge nu en liten lätt en som man kan ha när man bara ska ha mobil och plånbok med sig så de e ja glad för :D ... kärringväska typ :D¨blev hämtad igår för paulina skulle lämna en  på tågstation i kil så då hämta hon mig så ska dom till karlstad imorogn så då åker ja med hem , åkte med bara för att få lite ändring på rutinerna lite, som sagt NORGE here we come :D ...................

Hoppas tjejen ringer om lägenheten här nu i veckan skulle va perfekt flytta in där o dra till norge sen , aja , får se hur allt blir ......................


Puss & PÖRRR ,



Postat av: rebecka

va... vad är de för lägenhet??

2008-10-06 @ 16:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin