dagen , än så länge ,

Jag fick en ursäkt förut TACK !  Det var behövligt jag hatar sånt här bråk på datorn jag tar inget över msn för det blir 1000 gånger värre då är de lika bra skriva ur sig på bloggen eller vad tycker ni? ,

Än så länge har jag käkat , baconsås & pasta mums proppmätt nu ,
Ska passa min lillebror som sagt får se när veronika ringer , har hunden att ta hand om också det är så stressigt hela tiden jag vill bara här ifrån , får inte tag på farmor :O hon jobbar väll ja venne , hmm , men men det ordnar sig inte lördag än och vi tar minuten som den kommer.
GE MIG ETT JOBB för att få mig att må 1000 gånger bättre , och ge mig Kärlek , innan jag avlider ! .

Inte mycket mer än så begär jag ..

Kram kram (Y) Love hugs Rebeccah

Postat av: MarieN

Vi fixar jobb naturligtvis!

2008-10-29 @ 22:01:34
URL: http://maarienordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin