Bra kväll idag & igår :)

Igår hamnade jag hos marie , gott käka mat och snacka om Norge mest hela tiden hurra , sen käka vi godis också haha OVANLIGT , hahaha såg generation fett & Bonde söker fru :P ...
Tack för en bra kväll marie :D


Idag var de också bra vaknade ganska tiidgt av ett sms marie fick men somna omsåklart :D så vid 12 masa vi oss upp drack kaffe och lyssna lite film sen gick till tre :D ..fick min nya LOVER :D sen fikade vi sen kom Rebecka :D gick lite på stan och sen åkte vi hem till mig , snacka lite drack kaffe osv :D tack gumman =) .. Denna dagen har vart super också , jag känner mig mkt piggare kanske en utgång imorogn?! , vem vet det märks:D...

Vi hörs gott folk Kram / Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin