Angående Norge !

Ringde min farrmor idag hon var i Spanien haha ,
Mamma trrodde det avr i November hon skulle åka men ikke hon var där nu och kommer hem på Söndag , skööönt för henne & erik att få åka utomlands  de har bara åkt till Sverige så de e typ första gången de åker utomlands till sol & värme :) ...

Så hon skulle ringa mig på Söndag Men jag och Marie var hur välkomna som helst och som sagt har hon sina kontakter så det ordnar sig sa hon :) .. men kunde inte prata så mkt blir ju dyrt som sagt :) ..
Men  Eftersom dom kommer hem på söndag så kasnke dem inte vill vi kommer Måndag Direkt efter dem kommit hem men , jag vet inte det bästa vore kasnke åka på Lördag nästa vecka för jag ska jobba på fredag på Lindex och sen ska jag På håkan hellström , då har man sen all tid i världen att fixa med allt i norge och inget datum att komma hem till det märks det är nästa vecka nu vill jag bara blicka på att bli frisk  !!!!!!!!!
i får se , till norge ska vi nästa vecka iaf , dag är inte bestämt , men som sagt man tar en dag i taget :D ...
Ska bli så skönt atyt åka nu äntligen börja tjäna pengar HURRRRRRRRRA !!!! ...Man måste våga lite och jag vill verkligen ta steget och flytta till norge och komma in i arabetslivet och tjäna pengar. trött på att gå hemma .

men film på 3:an nu pelikanen eller vad fan de va för film kända skådisar var med iaf , SNOR på er så hörs vi :)(Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin