- Sweetie

Nu är man hemma igen känns som det var längesen dock haha ,
vart mkt hos Marie nu , lika bra att börja om vi ska bo tillsammans i Norge ,
Förväntingar om norge?! , Inte för stora alls men jag åker ditt och har inställningen JAG SKA HA ETT JOBB !
Så enkelt är det bara om jag så ska gå på gatan haha , nej då . så kul ska vi inte ha ,
Idag vet jag inte vad som händer vi får se , dusha blir det nu iaf , kanske blir till Marie och se Rosa Bandet galan  det märks vad som händer , Som förra året kommer det vara vi tjejer som samlar in mest pengar (Y) eller vad tror ni?

Dusha var det jag , vad har jag mer att säga & göra , jag ska skriva brev till min kära brevvän sen ska jag ta en skogspromenad med min kära vovve :) , sen får vi se rosa bandet galan ska jag se iaf :P ..
jag tycker det är jobbigt just för tillfället och HEMSKT , man tröst äter hela tiden jobbigt att vara arbetslös dock !!!!!!
NORGE KOMMA BORT , åååååååååååh ... längtar så mkt nu , ska ringa farmor sen eller om jag ringer imorgon , aja boka buss biljett gör vi nog imorgon också , aja det blir åka iaf , hoppas farmor har nått på G åt oss , jag har så mkt i tankarna huvudvärk hela tiden , Ska jobba på Fredag på Lindex kommer sakna mina Lindex brudar men som sagt kan inte gå och ha ett extra jobb där jag får jobba typ 10 timmar imånaden :S ... Det funkar inte vill starta om på nytt och börja ett nytt liv känns det som , ska iaf vara hemma runt jule tiderna för har lovat på Lindex att jag ska jobba då , vill ju såklart vara hemma hos mamma på jul också , mys mys , shiiet snart julafton sjukt ju ! , Aja , dusha blir de nu känns som jag bara skriver om massa skit , för er som undrar jag Mår sådär , det är lite mkt nu .


Kramar
Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin