- Söndag.

Söndag och endast 6 dagar kvar till resan till Norge blir av ,
ikväll eller idag ställde vi om klockan vill ja först berätta elelr ja de vet nog de flesta , kolla på klockan när jag vaknade så var den 11.00 tänkte att de var gasnka tidigt jag vakna ändå , för jag somnade runt 4 :a tiden , sovit orloigt inatt dock , men men , vintertid och allt mörkare blir det ,
Snön fattas sen är de riktigt mysväder , snö och normalkallt :D

men idag bara luggit framför tv:n
har dock orkat lagt mig i ett bad , och nu har jag klätt mig ska precis blåsa håret och lite sådant sen åker jag till Marie och har en söndagskväll där mer slöing antar jag , film o lite sånt , kasnek vara nyttiga haha ?! .
Köpa morötter o mosa i mig de istället mums jag är en gnagare :P
Sista söndagen på länge , får se Marie kanske vill se Andra avenyn mitt favvo svenska serie som jag följer :P .. annars får jag se avsnittet på datorn imorgon eller nått , inte hela världen haha ... men men , vi får se vad vi hittar på kasnke tar en höstpromenad vem vet !


Låt jag lyssnar på nu
Mariah Carey - Take a look at me now

P.s
Prison Break imorgon :) .. sista avsnittet ja kan se på tv:n kasnke då :S ...
Om man ska vara i Norge , jag vet inte går det där ? samma säsång oså ?! , skulle inte tro de men jag får bryta trenden kasnek och ladda ner avsnitt då :P .. men som sagt roligare att ha sina favvo dagar på tv där man följer ett program mer spännande :P ... Wentworth Miller Är min MAN :D

Kram / Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin