- bättre blev till de sämre

trodde de skulle bli bättre inatt , men attans inte en blund har jag fått känns de som hela kroppen är ur funktion och hela jag ser ut som en mumie :S .... halsen är de nu , mesta av snuvan är borta tror ja de , två jävla husshållsrullar tror jag har gått åt , :O jävligt mkt snor kan ni tänka er att de kommer ur näsan :O .... men inatt hade jag problemet inte kunna andas genom näsan och sen hostan så man kanppt kunde andas genom munnen :O ... har haft sån hosta så de har värkt i hela bröstkorgen på mig precis som man skulle ha hostat upp bröstkorgen och sen svalt den igen :O
Fatta smärtan :O

Ja nej syndare om mig kan det verkligen inte bli , min hals är en tjockis idag , tagit alvedon nu så får se om ja känner mig pigg så man iaf kan dusha o känna sig lite fräch :O Hej på er BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH !!!


Det enda jag vill är artt bli frisk ! . Några tips ? . Förutom de vanliga har prövat allt , 
Te och halstabletter & glass you name it.  

Postat av: sara

åh hurra ser man på ska vi vara sjuka ihop? jag har vart sjuk 2,5 vecka nu. känns som min lön inte kommer se så bra ut :D

2008-10-22 @ 12:15:45
URL: http://saraskalstad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin