Underbar kväll .

Jaa fy fan vilken underbar dag & kväll det var igår :) ..
Bättre kunde den aldirg blivit ,
Först jobbade jag 10 - 18 sen mötte cassandra upp mig när jag sluta och vi gick och fikade i mitt i city på waynes coffe eller hur det stavas haha . trevligt trevligt , det var skönt snacka vi haar inte snackat på år och dar nästan och ändå är vi kusiner , hon går i lumpen i januari så vi får se till tröäffas de sista lite oftare , som sagt gott folk märker ni att jag fortf är hemma men Norge blir fram stjutet med olika anledningar men Cassandra sa massa bra och vi ska iaf dit i slutet av denna vecka och skaffa norkst personnummer och sånt , sen får vi se de tar lite tid att få det tydligen och innan man har de kan man inte börja jobba , men vi får se hur allt blir men blir kvar några dagar till i karlstad.

Sen mötte jag Rebecka på torget 19.00 :D ... hurra hurra , åkte hem till mig , drack lite och åt jordnötsringar :P .. sen bussen 22.20 vi var vid nöjjes runt kvart i elva , och det var LÅÅÅNG KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ , oj oj tog iaf minst 30 minuter i kön det var värre än studentkön nästan ju :O lika lång iaf om inte längre , när vi kom in var de ganska svårt få in jackan men de gick , han skulle börja spela 23.00 men precis när vi kom in började han typ kvart i 12 ,  bättre sent än aldirg hehe :D .. vi visst eatt dem börjar aldirg spela i tid men vi missa inget som tur var :D TACK REBECKA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL , Håkan var hur bra som helst han sjunger med sån inlevelse kunde aldirg tro att han var bättre LIVE än i låtarna men det var han verkligen ja kvällen kunde aldirg varit bättre , De värsta var att man bollades runt som en jävla boll där inne grymt mkt folk och varmt som FAAAAAAAN!  , iaf sen när det var slut så gick vi hämta jackan och rebecka kom med 01:50 bussen hem , och jag gick till Marie , hihi :P ... orka stå vänta på bussen :D .. Vi låg och snacka till 03 ungefär sen somna vi hehe , imorse var man inte bakis eller nått hURRA , har inte druckit resorb ens , jag kunde ha roligt utan att vara dyngfull TRODDE jag adlirg haha MOHAHHAHAHAH ! , jaja skämt och sido  
 DAGEN IGÅR VAR HUR BRA SOM HELST :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin