trodde aldrig

Hej alla har ni saknat mig? :D jag har saknat att skriva blogg iaf :)
Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men Paulina hade prison break avsnitt till och med avsnitt 6 , här i sverige på tv:n är vi på avsnitt 4:a , och som er som följer mitt liv vet att jag sagt att jag ALDRIG skulle börja se i förväg , men ack nu har jag brötit det löftet , har sett de 2 avsnittena paulina hade och det blir bara mer och mer spännande , nu laddar jag 4 avnitt som snart är klara 7 till och med avsnitt 10 :D hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrra ,
sen saw 5 :D , hoppas den är bra , de andra 4:a har varit bra så man får alltid hoppas :D

denna kväll blir inte så händelserik just nu , de blir kanske se 1 eller 2 prison break avsnitt de andra och filmen får sparas till imorgon^^  den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;D ....

idag har inge spec hänt , fkäkat paulinas hem stekta pannkakor så goooda :D ... gått promenad med hundarna sett på bonde söker fru njaa , inte så mycket mer som hänt . F
ick samtal förut en vän behöver mig stackare :( , jag stöttar dej det vet du men kan inget göra tyvärr ,

Rebecka min godbit , saknar dig (L)
Sandra H , du vet att du betyder mycket , och saknar våra tider
Marie hoppas du har de bra i norge och jag saknar dig faktiskit ;)

men som sagt ja saknar alla o ni  vet vilka ni är egentligen ingen näm ingen glömd :)



Läsa horoskop blev NU :D sen blir de PRISON BREAAAAAAAAAAAAAAAAK :D:D:D:D
Weentwhort miller :D:D MIN LOVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin