Tosdags kvälling

jaa nu är de redan mört ute och jag kom nyss hem men nu vill mamma att jag följer med till ica och handlöar jag får väll offrra mig sen blir det dusha , sen vid 20.00 skulle jag titta förbi marie snuttis och sova där men jag får se de har gått i ett idag , kanske får ses på stan imorgon , inte sovit hemma på 3 dagar nu , njaa ska tänka på saken , för de e alltid mys hos Marie :) .. aNNARS ses vi ju imorgon, och då blir de nog utgång , ska se om ja kan få tag på farmor också höra när och vilken tid vi ska åka till Norge , aja , nu blir de handla sen kaffe och sen dushen , sen får vi se vad som sker :D ...

Men jag går nog till Marie sen , måste få en promme , föresten ska käka också de har jag itne gjort idag , dock har jag och Veronika fikat idag på stan :) .. Cafe royal de var länggesen , mysigt där :D .. minns när man var liten favvo stället , eftersom mammas bästa kompis pappa ägde de förr så fick man ju mkt godsaker när man var där hahaha ! , aja skitsamma de var lite info om förr i tiden ,


CIAO ... / REBECCAH

P.s POSTA BREV IDAG VAR DE JA :D ..
såg han idag också jag blev glad som vanligt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin