Tänt två Ljus .

jaa nu har jag tänt två ljus för speciellt Mormor & Morfar i mitt rum sitter o myser lyssnar på musik och bara är , känner mig ganska känslomässig idag men jag mår bra gott folk , ljusen luktar jordgubb så gott :) ,
Här kommer en bild :) .. Mys på er alla , 1 månad kvar till jul nu tiden går fort :) .
För er som läser detta inlägg tänd ett ljus för  någon ni med och mys lite om ni inte har annat för er :) .
PUSS =)


Postat av: Sandra.

Hade redan tänt 3 ljus. :D

Vet dock inte för vilka de lyser.

Skriver det när jag kommit på .

Law ya bejb !

2008-11-24 @ 22:42:06
Postat av: Anonym

Mysigt , jag tänder ett direkt !

2008-11-24 @ 22:44:14
Postat av: Tobbe

Myspys!

2008-11-24 @ 22:45:36
Postat av: Olle Aaron

Jag har tänt i taket.. Det får räcka.

Och precis tagit en snus.

Så här är de ljust. och luktar.. inte jordgubb.. men nästan :D

2008-11-24 @ 22:58:30
URL: http://www.olleaaron.com
Postat av: Tom!!

Ja nu har jag iaf tänt två ljus, å det lyser så mysigt så. Ett för dig farmor(L) och ett för min dröm om att få nå fram till australien!

PEACEandLOVE!!

2008-11-24 @ 22:59:26
Postat av: gummitarzan

Mitt uppe i allt pluggande prövar jag nu o tända några ljus här(brukar itne göra det) och känner faktiskt det ganska mysigt och roande att plugga i detta ljus, med tanke på om man kollar ut i detta kukväder:)..dax att återvända till pluggandet(lär bli en lång natt)..nu väntar jag bara maten här..hehe

2008-11-24 @ 23:10:26
Postat av: Tetzuo

Har slut på mina ljus..men eftersom jag e ett ljushuve..så...:P

2008-11-24 @ 23:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin