Start på dagen :D

>Jaaa paulina väckte mig runt 12.00 , oj oj inte så jätte pigg men slöat i soffan vart ute med hundarna druckit kaffe ätit en frulle och snackat lite nu har hon åkt till jobbet hon jobbar kvällen så hon slutar 00.00 , jag ska väll se till att dusha och ta mig en långpromenad med hundarna senare också  , ok-rundan blir det nog 4 km tar head set.et o drar :D ... skönt , de e friskt i luften , men kallt men det finns inga dåliga väderbara dåliga kläder MOHHAHAH ! !!

jag har under min tid hos min syster insett att jag har vänt dyngnet och att jag har blivit en riktig film nörd nu ska jag slå på War inc med hilary duff o andra bra skådisar , får se om den är bra tydligen ganska ny iaf från 2008 :P ..
jaja filmnörden bäddar ner sig nu syster lär väll dyka upp snart också slutar skolan 15.00 , !!
ska väll orka spela lite Wii med henne sen , hmm :P KANSKE :D .. , aja , vad ska ni göra för skoj oboy gott folk? någon som har något underhållande att berätta????????????


Ciao  nu skriker filmen på mig !!!!!!!!!!!
Rebecccah




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin