Söndags mys & middag

Jag och Paulina såg på Brudens bäste man igår som vi var och hyrde humor och komedi skit skoj :D ...
Sen låg jag och tittade på Svensson svensson och somnade vid 1 tiden :D ,
        

Idag blir det fixa lite här hemma och åka till systers mormor och äta middag , :)
Inga större planer på att komma hem idag heller :D ...
IDag kommer nya avsnitt av Andra avenyn också HURRRRRRRRA :D:D , min favvo svenska serie just nu .
Ensam mamma söker är det ikväll också söndagar är allt bra tv kväll :)
Vad ska man säga mer ,  skönt att vara i Arvika , gött med vit helg , det hör till ovanligheterna faktiskit , nej nu ska jag hjälpa paulina städa ur ett fråd , men vi hörs skriver mer ikväll :D ...
Man har hunnit med många filmer under dessa dagar började se Den magiska leksaksaffären igår också har lite kvar på den visst en barnfilm men HUMOR var det allt i den :D


Ciao / Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin