slitsamt

Hej och godmorgon alla Läsare :D

Jaa jag vakade klockan 13,14 sovit ganska skönt faktiskt , somnade dock halv 5 imorse ,  :P men va fan , låg och titta på alla prison break avsnitt så ojojojoj  VAD spännande så nu har jag sett till och med avsnitt 10 :D jag vill se mera dom får släppa fler avsnitt tycker jag med detta så ligger jag 6 veckor före sverige på tv:n så det är ju mindre kul nu har jag ju inge att sysselsätta måndagskvällarna med :D men men det är skit samma haha :D ...

När jag vaknade gick ja ut och tog ut hundarna i trädgården och tog en cigg , så har jag hoppat in i dushen så nu sitter jag här , funderar på vad jag ska göra , syrran kommer hem om typ 20 minuter och paulina slutar jobbet klockan 15.00 .
Jaa jag får väll sitta här dega lite , vi ska gå på staden idag , och ta med hundarna så dom får lite stadskänsla hehe :D ...
ikväll blir det att se SAW V  åhhh , ja ska försöka få paulina att se den med mig , kan vara läskigt sitta på nedervåningen själv att se den , såg 3 minuter igår fan de börjar ju redan då att vara scary haha :D ...
Laddar ner filmen Wall-E , barnfilm men kan se den med syrran den är nog rolig kan jag tro hihih :P ..

Mål idag - Få paulina se Saw V med mig , hon hatar skräckfilm men , hon får offra sig.
Komma i säng tidigare runt 00-01 iaf.

Vi hörs ikväll gott folk  ska göra mig lite frukost , och sen invänta folket , Ciao .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin