Måndags humor

Ja nu har det vart mkt humor skickande på min kontaktlista i mobilen , gratis sms är ju alltid kul att ha o speciellt och skicka massa saker som de ligger humor i :D ...


Så ja tänker dela me mig av en rolig historia om Pia & Bert ....Läs och njut en bra start på din Måndag!


Pia och Bert Hade ont om Pengar . De Hade ingen annan utväg än att Pia fick tjäna extra på gatan.
Bert följde med som vakt. En bil stannade och pratade med Pia, hon sprang bort till Bert och sa:
- Han vill ha sex ! men vad ska jag ta betalt?
-Ta en tusenlapp
Pia sprang tillbaka och pratade en stund till.
Hon kom springande tillbaka till Bert och sa :
- Han har bara 400, vad ska jag göra?
- Du kan väll hjälpa honom utan att gå hela vägen sa Bert.
Pia sprang tillbaka och de kom överens.Hon hoppade in i bilen och mannen hivade fram
sin utrustning som var modell XXL.
PIa tittade storögd och hoppade ur bilen och sprang till Bert igen och sa:
- kan vi inte låna honom 600?


P.s SPÄNNANDE I SERIEN ANDRA AVENYN NU OCKSÅ :D ..
svenssson svennson blir det nu sen nattttitiiititititittiti !!!!!!!!!!!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin