Mååndag ,

förlåt för dålig uppdaterning hela dagen igår var skit seg och tröttsam jag var helt slut konstigt ,  när jag hade en nykter helg :S ... men söndagar är ju sega så de e väll det .
IDag vakna jag av att veronika ringde ville ha med mig till bergvik :D självklart vi åkte till stan hon köpte massa fina saker till viktor :D .. sen hämta han på dagis så fick han  tåget thomas ååh glad han blev , nu har jag precis kommit ur mitt skummiga badkar det var så skönt vill jag lova , lyssnar på Wasp - Hold on to my heart , grinar nästan varje gång man lyssnar på den , sån inlevelse och känsla i den låten ,

 tänk om man hade nån som hålde fast vid mitt hjärta , skönt de skulle vara , ähhh , man kan ju alltid drömma , skit skit skit med allt som har med kärlek och förhållanden , jag är iaf glad åt alla som  har hittat sin kärlek , min dag kommer väll också frågan är ju bara när? , en sak i taget , jobb nu PRIO ETT för min del sen får allt andra bara flyta med och ta sin tid helt enkelt ,

Prison Break 22.00 GLÖM INTE :D:D
Ska kolla om ja kan laga nån mat grymt hungrig , CIAO !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin