Lista om min mobil

Vad har du för mobil?
Sony ericsson W595 Vit med rosa

Något positivt samt något negativt om din telefon:
Fin färg , bra minne , dåligt att de inte finns zoom till kameran

Hur länge har du haft den?
2 veckor
Tar du mycket bilder/filmar, skickar mms med din telefon?
Det är olika, ibland så (Y) om de finns nått kul att fota eller filma vill säga.

Samtal eller sms?
Sms om jag måste välja!

Vad står det högst upp i din inkorg?
Tja rotmos nöt ha ha livet är en fest hurra hurra hurra hurra hurra hurra

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Jag gör inte så mycket här går runt lite bara

Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
Är vid tingvallahallen nu:D

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
hehe då ses vi imorgon :)

Vad står det i ditt 19:e mottagna sms?
Fö rli tese xge rup pho vtil lök adlä ssv åri ghet

Vad står det i ditt 29:e mottagna sms?
jSätter du på kaffe jag & lisa kommer snart kram Mamma!

Vad står det i ditt 34:e mottagna sms?
Okej. Nej de blir lungt, några öl till hockeyn.:)

Vad står det längst ner i din inkorg?
Du, kan ja ringa sen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin