Karlstad?

neej jag är inte hemma , så folk vet ,
ingen utgång denna helgen heller , men nästa då kommer jag vara laddad till MAX :D ..
Aja får se om ja skriver ikväll jag har spelat wii hela förmiddagen nästan :) , Super Mario Kul kul Spel vill jag lova :D ...
Så är jag så jävla bäst på det INTE dör ju hela tiden ahr fastnat på en bana nu som ja verkligen inte klarar av men men jag får öva :D ... stta flera timmar helt enkelt , aja ,

Får se om det finns någon film man kan se då ikväll , paulina slutar ju 00 och jag ska gå ut med hundarna på promenad sen men nu vette fanvad jag ska göra , Natasha har inte kommit hem från skolan än , det blir väll kika runt bara o så , tar nog promenaden med hundarna snart innan det blir mörkt , sen blir de spela mera super mario galaxy :D ,


Prison Break
Avsnitt 11 Ååhhhhhh ja fattar inte , så jöävla bra och nu kan jag lova att det är spännande , och ni ska veta att jag såg avsnittet utan text och jag fattade :O ... hahaha ,  sa till johan att ja var tvungen ha text han bara
 - dom är tysta mkt i detta avsnittet så det går bra !

hahah vet inte om ja håller med men 02.30 fick jag sms av johan där han skrev att avsnittet var släppt med text haha , störande men men , det är spännande nu och jag vill att det ska bli Tisdag igen :D ... hahahahahahahah !!!
Nej ska nog ringa Mamma nu innan jag går ut med dogsen , CIIAO !





P.s Alla vill bli älskade av någon Även jag ?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin