HEJ - roliga torsdag :)

Tjenna blogggis och alla andra blogagre och alla andra nyfikna själar :)

Idag har jag  vart i full fart hela dagen blev väckt halv 10 av veronika dom kom hem från thailand igår kväll=) ,
Så åkte hem till dom och tog te och smörgås , sen vidare hem och göra sig lite finare , och ner på stan :) , Sandra och jag tog följe med bussen och kannika ringde sen och det blev missuppfattning om vilken buss som skulle tas :D men sen möttes Camilla , Jag , Sandra , Sara & Kannika på Gina tricot , sen bara tvärs över tog vi en fika på Waynes :D ..
verkligen trevligt :D , som vanligt kom man hem med saker , en svart uringad top från HM , och en kjol från gina ticot men nej det blir lämna tillbaka imorogn förstor och verkligen inte min stil såg ut som en 15 åring igen haha ! ,

Örhängen köpte jag också stora silver I LIKE :D ... sen skulle Camilla & sara till Ikea så jag och sandra skulle sam åka så hon släppte av oss på wåxnäs men påväg hem till mig säger sCamilla ska du inte med då , så JOVISST ikea blev det också :) , Det var en mkt trevlig dag , vi är dåliga på att höra av oss allihopa och det är ju inte alltid alla kan så det var verkligen roligt :) , Imorgon blir det ut , problemet är fortfarande vad jag ska ha på mig , för jag spyr på allt i mina garderober inga roliga kläder jaja , ett senare problem ska iaf färga håret imorgon :) ,  eller jag utväxten så gott folk jag kommer fortfarande vara brunhårig haha :D ! ,

Så vi ses i vimlet imorgon gott folk ska äta nu och sen ska jag allt försöka sova i tid ikväll om det går :S ... EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHH?! .-...


Pusss HEJ / REBECCCCAH !

Postat av: johan

hha, ja, o värre blev det när ja va på sjukan :P

2008-11-28 @ 14:55:17
URL: http://johanhellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin