hej - roliga fredag

Full fart har de varit hela dagen må jag säga ,
Först vaknade , stog en lapp snälla tvätta Rebeccah  , jaha tack mamma bra start på fredagen haha ,
ner o ut med Edwin my DOGGIE :D .  Sen lägga i tvätten och upp igen färgade håret sen när de satt i ner igen och hänga allt på tork , sen upp igen sätta på kaffe så kom Mattias & Kid :) , Edwin blev super glad :)  ,
 sen gick mattias ner och hämta upp tvätten så sköljde jag ut färgen och sen vidare till ica  och sen hem igen :) ,
Sen har städfat mitt rum & damsugigt varit riktigt duktig , nu ska jag bara Bada och fräsha till mig bestämma klädsel för ikväll vilket jag inte har en BLEKASTE om vad jag ska ha på mig , men det ordnar sig :D
Sitte rohc lyssnar på sorgliga låtar GUD VILKEN party Känsla man får vill jag lova :) ,

Hårfärgen blev bra lite mörk men de  blir bättre efter några tvättar jagblev nöjd iaf :) huvudsaken :)  ....
Ikväll ser de Ljust ut , Party  och med Sandra det var år och dar känns de som , vi har inte vart ute ihop på många veckor nu , och jag har varit nykter 2 helger irad , så nu är humöret på topp för en utgång utan dess like :D
 Ska möta upp marie på arena också så de blir kul det var längesen ;D , sen blir det nog ankan i slutet av kvällen :D ! ,  blir en liten krogrunda hehe ! , Nej nu ska jag göra mig klar och hoppa i badet , mamma badar just nu men kan ju kika på klädseln iaf :D


En sak till fick brev idag igen av min käraste hemliga person HURRRRRRRRA, Lika glad varje gång :D ! ,
Hoppas vi ses snart ska föröska ordna det HURRRRRRRRRRRRRRRRAAAAA ! ,

p.s Ha en underbar kväll , FF för min del har kört ut mamma och broder mOHAHAHHA tur dom har vänner som ställer upp och orkar med dom haha ! ,
 är de någon som är våg så säg till :D ?! , Här ska letas våg ikväll hhaha !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin