hej - Härliga söndag !

Fredag = Super kväll , tappa bort sandra & Kannika många gånger men vi hitta dom ibland :D haha , De var en rolig kväll , Både arena & Ankan , :) , det var kul träffa nytt folk och massa man inte träffat på länge hurra :D ! , jaa En super kväll helt enkelt ! , 
 
Lördag  & SÖNDAG= Veronica ringde vid 11 tiden och kom snabbt och häämtade mig hos en person haha :D nämner inget namn ;) , sen var jag hemma hos henne hela dagen igår , låg mest på soffan drack te och bara va hela dagen eller nej jag orka hjälpa henne damsuga och torka golven :D ! , Så snäll är jag ! , somnade runt 17.00 och vakna runr 22.00 tänkte att ja alkdirg skulle somna den natten men jag somnade gasnka snabbt  runt halv 12 eller något hehe , fast man har bliit väckt hela morognen första gången klockan 4 skulle Victor upp oj oj ,. då sa vaeronica vi går och sover hon var inte alls pigg haha ! , sen var de runt halv 8 då la ja mig inne i veronicas säng men victor ville in till mig hela tiden så vid 10.00 klev jag upp och nu sitter jag hemmma har dushat o ska göra mig ioring och gå på skylt-söndag idag :) ska laga käk hmm vad ?! ,  PUSSSSSSSSSSSSS & PÖRRRRR !!!



P.s Ikväll blir det massa tv , nya avsnitt av andra avenyn & sanningens ögonblick såklart !
ha en bra SÖNDAG !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin