härliga söndag .

Ännu en helg utan baksmälla det var längesen , 2 helger på rad vi drack inte så super mkt igår , och de ja drack kom fort upp blää jobbigt ätit dåligt och hällde i mig lite fort men ingen fylla inte ,

Lördagen började bra ,  först ut med hund göra sig iordinng för hockey , mötte Rebecka vid hennes jobb hon slutade 15.00 , sen gick vi från kroppkärr till LLA , Färjestad förlorade med 0-2 :( , besviken men det var en bra match , sen åkte vi med rebeckas kusin hem och hon dushade och gjorde sig fin fin :) , och så käka vi kyckling wook som hennes mamma gjorde :D det var gottt , synd bara att man sen väll hemma hällde i sig drinkarna lite för fort så man snabbt spydde upp det , men ingen fylla och ingen baksmälla fy fan va jag är bra ! , åkte med bussen så vi var inne 23.00 i stan in på arena , och dansa sen börja Maskinen runt 00 tiden och det var ju drag men visst , det var bättre i arvika om jag får säga det själv , det var snabbt över på en halv timme 6 låtar har dom ju bara att spela , jaja det var en underbar Lördag ,  Jag och rebecka gick hem till våxnäs och somnade fort :) , kallt var det att gå men motion har aldirg skadat har jag hört :) .
Som sagt vi stannade inte tills arena stängde det är inge roligt där längre det är för mkt småbarn tyvärr , jag pallar inte visst bra musik och så men Nej , jag har tröttnat , så nästa fredag får de väll bli en sväng in där bara men sen Ankan eller Harrys , ser fram emot det ,

För övrigt idag så åkte rebecka hem vid 11.00 hon skulle jobba 14.00 , stackarn ,
idag ser jag fram emot att se 3 nya avsnitt av Andra avenyn och sen ska jag se Sanningens ögonblick på femman också klcokan 21.00 , Det blir en fin fin och lungn söndag , :) ..
nej nu ska jag hoppa i dushen har damusugit och torkat golven hoppas mamma blir glad när hon kommer hem från jobbet (Y)! , CIAO / REBECCAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin