Godkväällllsing !

Hej och  godkväll ,

Idag har jag vart på stan med sandra :) ,
Mys pys så längesen , :) , alltid lika skojj ,  vi köpte kaffe på waynes och strosa runt hon köpte present till Louise som blir 18 idag grattis till henne HURRA :D ..
ja nu sitter jag här det blir ett skum Bad sen blir det tv Ohc mys under täcket :)
ska lägga mig i tid det är work imorgon :D så man är pigg och alert :) ,
Många som är sjuka nu känner mig krasslig NEJ TACK !!!!! ingen förkyldning för min del , så alla som är sjuka kom inte nära mig har uselt immunförsvar !

Jaa det var väll allt för idag har inget vettigt att berätta , JO , jag posta brevet till den hemliga personen , JAJA , CIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAO & Kram  Puss och pörr också de vet ni vid det här laget ,



REBECCCCCCCCCCCAH !:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin