Fullt ös !

Jaa inte är de någon vila här inte , om en halvtimma hämtar veronika mig så ska ja sitta barnvakt till 19 ikväll ska slepppa över där hjälpa henne med videokameran så den är tömd så hon kan filma i thailand , så jaa vi hörs imorogn gott folk eller ja jag bloggar nog hemma från dom senare ikväll , men jag finns på mobilen som vanligt :D ....

de blev hem slänga i sig makaroner och gå ut med hunden iaf ,
hionner inte träffa mamma idag :( . Får ringa dej sen mamma , de va ett tag sen vi såg varandra komemr hem sover bara eller så drar jag när du slutat jobba jaja :D ...
igår la jag och marie in oss på massa bemanningsföretag i norge , det går frammåt och vi har fått mejl av alla bara kontakta dom när vi kommer till Norge WIIHOO snart :D ... Söndag ser de ut som just nu som sagt ,
Aja vi hörs senare ikväll gott FOLK .


PUSSS & PÖRR på alla som behöver lite ömhet HAHA :)


P.s jag vill va kär och älskad :O

Postat av: rebecka

älskad är du rredan, ( av mig ) de vet du puss på dig :D

2008-11-05 @ 15:05:03
Postat av: MarieN

haha,NATTLIGA MÄNNISKA :)

2008-11-05 @ 16:55:21
URL: http://maarienordgren.blogg.se/
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna med bloggkoll.se



/Xonx

2008-11-05 @ 17:00:26
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin