Fredag .

Fredag alltså ,  kommer tillbringa min fredag och min helg i arvika när jag kommer hem vet jag inte än jag mår bra när jag är här och det är avslappnat och skönt , kan samla mina tankar och bara ta de lungt inge stress och inga MÅSTEN :D .. Känns skönt ,

Som det ser ut nu iaf stannar jag hela helgen men vem vet kan lika gärna åka hem imorogn med :P det spörs ,
Om filmen Tingeling , det var en gullig film :)......
Ska se avsnittet Sanningens ögonblick nu missade det i Söndags så jag har ladda ner det nu :D ... sen ikväll ska jag se Låt den rätte komma in , någon som sett den? , svensk film ska tydligen finnas en bok också , ska vara skräck så vi får väll se återkommer ikväll om den var bra eller dålig , :D

Jag finns på mobilen gott folk , saknar alla hemma , borta bra MEN ALLTID hemma bäst såklart :D
Sugen på att gå ut ikväll men vill också vara i arvika så , jag överväger och tar en vit helg :)

PUSS NU DÅ /  Rebecccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin