en dag på jobbet ,

jobbade idag :) , 12- 16  Pia & Tina jobbade jag med , och Praktikanten Emelie :) , trevlig tjej ! ,
det var inte så mkt folk på jobbet men jag fyllde på strump och gick och plocka lite ,  köpte hårfärg så ja ska färga på Fredag innan utgång :) , det blir nog GÖÖÖÖR bra , ! .

Imorron ska alla ses och Fika , jag sandra , rebecka , kannika , camilla sara  :) det var längesen :) , ska vara nere i stan klockan 13 , så vi får se när jag blir hemma , ska föröska sova ut lite imorogn iaf , och somna i tid igår var det fan gräsligt låg och vred mig flera timmar , föll en tår  hann jag också med , !!!

Hoppas jag får brev snart eller samtal vem vet :D WIHOO kul att skriva brev ju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nej på fikat imorgon ska ja nog ta mig en stor fet kanelbulle , det var längesen ,
sen ska jag meddela att jag fick sms från veronika  , victor och hon är hemma från thailand nu och mår bra WIIHO :D aja PUSSSSSSSS & KLEM :)




Postat av: Tom

Men guud va trevligt allt låter! men vad ska du ha för färg i håre!!?

Ciao

2008-11-27 @ 11:36:21
URL: http://www.nogg.se/tomsii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin