dagens filmer.

såg saw 5 själv fast i eftermiddags när det var ljust ute haha ;D .. Den var bra som alla andra saw filmer :D .. de kommer väll en 6;e eller ? Någon som vet?!

Nyss sett Wall-E så sööööt film och nästa film nu blir

Kung fu Panda :D .. om jag orkar ska jag se filmen Tingeling också men som sagt lovade mig själv somna i tid ikväll vilket kommer bli omöjligt för jag sov görut 18 - 21  Men men :D ....
Fortfarande i Arvika blir nog så hela helgen och in på Veckan säkert , inte bestämt mig , tar en dag itaget.

Honey har jag också dans film från 2003 , det är en fin film :D ... får se vilka jag ser iaf , är det någon som har förslag på filmer tills imorgon för mig så bara att ge mig tips :D ...

Nej nu blir det Kung fu Panda :D CIAAAAAAAAAAOOOOOOOO !!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin