Charlottenberg och Norska gränsen !!

de blev inte den magiska leksasaffären igår kväll börja se på Nights in rodanthe  kärleksfilm men blev för trött igår så ja har typ 30 minuter kvar på den :D så ska se klart den nu , nyss käkat , det var skit gott currygryta med kyckling , med ris , Paulina kan de där med mat hihi :D ...
Dagen har vart charlottenberg först var vi över till norge , nära gränsen finns det en inredningsbutik  och där var vi skit gulliga saker men dyrt såklart , så fick jag ögonskuggor av min systers mormor rose-Marie :D HURRRRRA !!! , skit fina , jaja charlottenberg runda har de vart så vi kom hem för typ 1 timme sen och nu sitter jag i soffan och smälter maten , proppmätt^^
Gött att ha en lördag utan baksmälla gick upp 9 imorse så ingen sovmorgon heller :D


Nej filmen återgår jag till nu , och vila lite middag , KYSS PÅ ER ALLA RUMPNISSAAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin