Barton fink .

Barton Fink

Amerikansk dramakomedi från 1991. Barton Fink är en lovande pjäsförfattare som övertalas att komma till Hollywood och skriva ett filmmanus. Det visar sig att han ska skriva en wrestling-film. Barton får omgående skrivkramp och hans granne, Charlie Meadows, på hotellet försöker göra allt för att hjälpa honom. Samtidigt som Barton kämpar med sitt skapande inträffar flera bisarra incidenter som distraherar honom ytterligare. Åldersgräns 15 år.

I rollerna: John Turturro, John Goodman, Judy Davis, Michael Lerner, John Mahoney. Regi: Joel Coen.

Tider för alla filmer på tv hela veckan.



Har för mig denna var bra tror jag sett den :D ... men hundra år sen så de blir att se den sen blir de sova somnar säkert som alltid nä-r ja ligger i sängen och ser tv :D ... NYA avsnitt av andra avenyn imorogn HURRRRRRRRA :D:D


Ännu en bra kväll med min man Rebecka ) synd bara att vi typ missa allt 3 låtar fick vi se iaf , var på arnea fan va mkt folk världens pådrag med polis och hundar överallt en vakt blev slagen osv  ... jadu ja vet själv inte vad som hände men kul var de 2 dagar NYKTERT HURRRA för mig :) ..nej filmen börjar om 10 minuter ska bänka mig , PUSSSIS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin