ännu en dag i Karlstad

jaa tisdag och söndag åker vi till Norge , Senast söndag iaf, bror på när farmor åker hem antagligen Söndag ,
Ska bli skönt

Är hos Marie:D, sett 40 days and 40nights bra film roligt sett den några gånger , ååh tänk den scenen med blommorna tänk om en kille kan göra så för mig:O vad gulliiiigt och mysigt,när man ser sånt önskar man verkligen att man inte var singel.

Dagen har vart underbar , vakna vi 12 och städa mitt rum sen satt lite vid datorn vid halv 2 kom Rebecka vi drack kaffe och käka kaffebröd som hon köpte med,goott sen snacka vi skit och lyssna musik , sen promenerade vi till stan först in på willys och rusta hihi:D... mys mys sen tog hon bussen och jag gick hem till marie vi ska nog slagga nu men vi hörs imorogn lovar på bättre uppdatering men ja har bara haft BLOGG STOP några dagar nu inte haft lust alls, men imorogn kväll ska jag vara barnvakt åt lillebror ,men som sagt ska hem itid imorgon till min kära hund:D vi hörs/ REBECCCCAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin