Mycket fakta om många dagar och mkt skit också haha :D

Jaa FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN HURRA HURRA vad jag är bra:D
vad ska man säga , det var en underbar kväll , roligt med vännerna :D
Minnesvärd till hundra skulle kunna skriva 1029437423 sidor om den kvällen men
sånt har jag inte tid att göra . Studenten var skit bra iaf , fast man undrar
vad som ska hända nu ?! ... Ska ju vara på Lindex nu iaf 7 veckor så vi får väll se sen vad det blir av mig. Om jag och sandra ska följa våran dröm o flytta till Norge , jag tror det blir så iaf och hopppppppas innerligt att det blir så.
MAN är INTE HELT ARBETSLÖS ÄN IAF :D
HURRA FÖR DET.

Kärleken går som den går fortfarande helt stilla på min front så värdelöst , men sånt är livet , ingen orkar väll med mig inte ens jag själv orkar med mig själv ahahaha :D de där lät korkat men sån är jag hahahahahahahahaah :D Nej du kärleken kommer när den kommer jag letar fan inte nånting , de där löser sig med tiden:D
PARTY PARTY  FOR SINGEL GIRLS:D


VÄNNNNNNNER
Sara jobbar på Norstat ,Kannika på tam hrap thai och Camilla på ica & sisters tror jag hon skulle vara på också ,SAndra min älskade vän ska vara på städtjänst sen ska vi ju städa en hårsalgong du o jag :D det blir nog Underbart.  kannika drar ju snart 1 månad till thailand hoppas ni får superkul du och peter :D kul med semester du jobbar och står i hela tiden , det har du förtjänat. hoppas vi kommer att umgås fast alla ska jobba , vi får ju inte tappa kontaken för att vi kommer ut i vuxenlivet och inte pluggar tillsammans längre NOOOWAY.








Midsommaren

Nu har man alltså luggit sjuk ca: 5 dagar , söndag började jag känna blev nogelunda frisk på fredags morogonen , feber o alla möjliga fel hosta har jag fortfarande men tur som de var orkade jag fira midsommar :D .. Den firades glattt med sandra :D:D min lovergirl party brud haha :D ...  Först tog vi en tur runt i stan och sen till wollfgang och kannika en sväng där bjöds det på nubbe dock fick inte sandra någon för hon körde HAHAHAHA , och kannika orkade inte och peter skulle köra så det var jag ock wollfis , jävlar va de  blev varmt i hela kroppen kan jag lova er . Men de va gött sen vidare tog en tur i stan sen  såg vi en snygg kille med   bil utan tak haha , följde efter honom hamndade på kroppkärr och han stanna hos nån där och vi körde fram vem stog inte där ju camilla i en trädgård haha , så de blev att hälsa på henne ocdh stå o prata sopm att de inte var han vi hade följt efter han måste tro vi var dumma i HUVVVET haha jaja , det är vi ju men ändå , e får ju inte folk tro iaf:D ... Sen hem till sandra och där började festen ta sig vid , camilla & christoffer skulle med tlll bomstad men ballade ur i sissta secunden typ men ingen taxi till bomstad ju min lilla egna taxi chaffis , daniel kom och hämta oss:D:D:D:D: Gulligt , på bomstad var de fullt ös orkar iunte skriva om allt som hände , men väskor  taopppades bort fast hittades ,  en tant fick sig många kyssar med många killar (gubbar) , En var nykter och hållde ordning på 2 vänninor , jaa Mkt dans och skojj ,dock inga för oss i våran ålder där , P.s Dennis , Peter och kannikas  granne kom förbi haha med sina stockholmsvänner , att dom var ute på landet kunde man inte tro det var en taxi som lurade dit dom för de ville till en fest haha :D:D jajaja a, sen kom daniel hämtade oss iaf :D jag drack inte allt för mktså var ganska nykter och dagen efter mådde jag prima :D:D så kan de bli när man är SKÄRPT och VÄLUPPFOSTRAD HAHAHAH :D;D:D



Får se vad som händer i helgen jag ska jobba iaf , denna veckan , kanske blir en svääng ut på arena på fredag vad säger sandra om det? , Längesen vi dansa loss KEEEEP ROCKING ALL PEOPLE :D:D:



P:S JAG FICK IG I MATTE & NATURVETENSKAP MEN  JAG ÄR LIKA GLAD FÖR DET HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin