tidigt morgon , jobba.

Japp , vart uppe sen halv 6 , mamma gick upp då orkade inte ligga kvar har sån jävla HOSTA , damp .
Men men börjar snart jobba , böörjar 10.00 , jobbar med tina och pia idag hurra hurra :D .. Trivs så bra på Lindex :D  så roligt att jobba :) ..

igår sms:ade du också , det var inte väntat kommer aldirg glömma dig hur mkt jag än vill , men jag klarar att inte skriva till dig iaf , det är en bit på vägen , men visst kan vi träffass & prata vad vi nu ska prata om en bra fråga men , bara säga en dag.  Du var verkligen en som jag kände att det var på riktigt med , men så kan det gå :D blir ju alltid skit i slut ändan TYVÄRR ! .... orkar inte med kärleksdravel här i  min blogg så skriver vi om nått roligt istället :D:D:D:D:D !


Ledig tors, fre och jobbar helgen , vi får se om vi ska gå ut på fredag , rätt sugen faktiskt eftersom man var lite kraslig på midsommar , men det märks väll , börjar ju sent på lördag så de skulle kunna gå :D ! .. får se hur vi känner på fredag :D .. ska njuta av ledigheten nu och sova ut riktigt imorgon . Får väll se om någon vill leka med mig =) .
vad ska man skriva mer då :S? . tänker ju fan bara på dig , blir fan störd , vill inte , vill inte, vill inte svårt allt ska vara hela tiden. Nej men singel is the shiiiiet :D .. Min prins finns nånstans letar inte orkar inte vill inte :D ... har inte tid nu ändå , har annat som står i kö just nu i mitt liv , fårse om jag ska till kannika ikväll också (Y) , dom skulle se fotboll tyskland som spelar , men får se , inte så iontresserad sverige är ju ute nu , fast ioförsig nu  börjar ju fotbollen på allvar haha :D ... men aja hej då :D ska göra mig klar , spela lite nörd ingo på king.com kanske haha spela bort alla juveler , JAA HURRA :D ... kul när de inte är pengar man spelar bort :D ... riktigt kul med bingo men vinner ju fan ALDIRG ! ,
 ¨
men men , otur i kärlek otur i spel kan det bli bättre ?

// Rebeccccccccccccccccccccccccccah den lyckliga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin