Staden & Bergvik Haha ,

Jaa det blev stan och köpte en ny klänning på Hm, den var dret snygg sen in på jobbet och som turen var så satt BH.n som smort på mig så nu har man ett nytt underklädes set :D:D Hurra , super fin :) .... Chefen hade rätt om min storlek också fel av mig , svårt att erkänna att man haft fel själv men okej haha :D så 75B och inte 80B har jag :D men vem bryr sig haha :D .....

Jag och sandra åkte sen hem efter att vart i stan och kikat en stund ,  sen hemma hände inge speciellt ,  tog en tur sen nu på kvällskvisten till bergvik hittade ett par silvriga skor skit fina som jag vill ha , ska tänka på saken hahaha ! !! hela lönen behöver ju inte ryka på 1 secund. Köpte nya fina färgglada string från gina tricot också haha , skit härliga färger orange , Turkos, rosa hahahahahah  : D älskar underkläder , aja men nu blir det slöa vid tv:n kanske är något bra att se vem vet .

haha sa vi på MAxi och så gick vi ahahahahaha bara jag & sandra som fattar skoj iaf :) ...  nej nattttitiiii alla mysiga personer imorogn blir det fest för slanten :D tydligen skumparty så de blir väll skummit o roligt och mkt folk i like :D:D !



KISS & BAJS ÅLDERN OCH HADE BRA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin