Sex and the CITY

Hade premiär i lördags , Hurra , den måste jag och sandra se iaf :d vi är ju nördar , men men , jag ska se en film på 8 :an nu sen somna in för jag börjar 10.00 imorogn hade bra alla jag ska sova gott vet att ni önskar mig all lycka i detta liv :D PUSSSS ADJÖÖÖÖKEN FRÖKEN :D







GALEN JAG VARIT idag skreve mkt mkt mkt mkt , de ska bli ändring ska skriva om varje dag nu , så nu får veta allt om mitt roliga liv ska föresten ut med edwin nu också min hund den riktiga trogna killen jag kännner :D ... föresten flytta 1 september ska vi också men inte säkert jag och sandra är kvar i sverige då så de  är oviktigt aja hahaha :D HEJ DÅ !/ REBECCCCCCCAH DEN SNYGGGGGGA BRUNETTEN MED LUGG ! jsute för jag har klippt mig snyggt va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin