Hurra för ledigheten.

ledig nu då ... gick upp 9.00 imorse , ska blåsa håret och sminka mig så bär de ner till staden  orkar inte sitta hemma när jag är ledig , det blir shoppa upp hela lönen hahahahah:D:D i like ,
in på jobbet först och pröva den där snyggga bh:n som jag tjatat om hurra denär så fin . Väntar bara på att sandra ska komma hem hon är på ikea .  Men men blir väll luncha nere på stan o mysa lite : ) .. jobbar lörd , sönd , måndag ledig tisdag , sen jobbar jag igen  ons , tors , fre , lör , sön , :D aja , men orka tänka på jobb när man är ledig fattar inte varför jag tjatar om det haha :D ....

inte denna bh:n jag ska köpa men för att ni ska förstå vad en BH är hahaha :D  för dem som inte visste:D

hoppas att man hittar nått roligt man kan köpa idag då :D aja ska göra mig klar . PUSSS alla arbetare :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin