underbara människor .

Underbara och glada alla blir nu när det är soligt , man blir glad av solen hurra :D
Gått fort som fan på jobbet idag , kassapass ,10 - 12 sen lunch stress som fan för stog uppe o vänta på camilla 10 år så det blev lite stress fan vad gött det var och äta kycklingsallad med pasta i solen satt där och njöt fast det blev stressigt sen så gjorde jag och inger fint på REAN :D duktigt det blev skit fint :D

har vart duktig idag , gått till och från stan hem sen direkt ut med Edwin min galna hund min lilla prins den enda killen som är en trogen ;) tog spåret med han så nu har jag vart duktig , ska bara döa i soffan , blir väll lite käk nu sen bara döööa :D skriver väll nått mer sen hoppas på en bra film idag på tv:n börjar 12 imorgon skönt :D

Mamma & broder är och handlar FOOOOD så vi får se vad det blir hihi :) väntarpå dem nu,

cigg på BALLEN TJOHEJ LEVERPASTEJ :D:D/ rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin