Stör mig på ATT alla tittar på DET YTTRE :S

JAHA ska inte ens få ligga på stranden nu för att man brukar äta hemma och  ha lite hull på korppen? ...
Ska Media och allt göra att folk stannar inne hellre än att ligger på en strand ? vad fan är de för skit alltså..
Läste i tidningen i en undersökning så är det 85 procent av tjejer mellan 16 till 25 som stannar inne än att åka ner till stranden och bada för att idialet är så att man ska va smal  med liten rumpa  och ha bikini och helst ha STORA BRÖST ,
Men shiiet vad sker här i samhället alla ser olika ut och man kan inte hjälpa det hallå jag har hull på kroppen men stolt över de HELLRE lite extra än för lite, måste väll få visa sig på stranden utan att bli utskrattad , dock har jag inte blivit det men alltså , INGET att va rädda för TJEJER ut med er på stranden och BADA för fan , ni är värda ett dopp eller två ni med , herrreguuud , inget att skämmas för :D .. vi är kvinnor allihiopa i slutändan så ser vi exakt likadana ut  där nere iaf haha, UT PÅ STRANDEN , för fan :D bada och njut av sommaren :D:D Man är inte dåligare människa på stranden för att man har lite extra  fett :)
 Det är fint med kurvor :D .. man ska vara glad över hur man ser ut och älska sin kropp :D .. kan vara svårt men börja med att sätt på er bikinin och ner till vattnet jag lovar att inget hemskt kommer hända er mer än att ni kommer ha kul kul i vattnet :D.....

hemskt att det är så många som hellre stannar hemma för att  samhället är som de är och man ska vara PINNSMAL S::S:S:S:S:S:S man har väll rätt att vistats på stranden utan att bli utskrattad och behöva dölja sig :S! ..
ELLER HAR JAG FEL???? I vilket fall  släng baddräkten och på med eran fina bikini som ni köpt ny i sommar :D:D .
Jag hade min nya idag super fin HURRA  första doppett iår det var skönt och jag njöt verkligen , har ju jobbat  och så har de vart skit väder men nu fick jag mitt första dopp HURRA :D


Aja ville ängna detta inlägg till de som har EXTRA hull på sig NI ÄR VÄRDA LIKA MYCKET SOM DE SOM ÄR SMALA :D OCH MAN SKA VARA GLAD ÖVER SIN KROPP :D  OCH ALLT FOLK RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL?!



PUSSGURKA / REBECCCAH



Postat av: Anonym

Håller helt med ! Så jäkla sjukt hur samhället är! / "S"

2008-07-27 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin