soligt värre :D

Det blev fint väder så har suttit utre i gräset här hemma bara , med mina kusinbarn Linnea och Sofie och Mamma såklart och edwin hehe :D .. fått litt färg de bränner över hela mig men gött de :D måste ju passa på när man är ledig , blir ett kvällsdopp med daniel sen och sen ska vi väll hem till han o bara se på tv eller något antar jag :D ...
Imorgon om det blir fint åker jag nog till bomstad och lägger mig så man kan gå ner till vattnet när de börjar hetta :D haha ...  gött o va ledig behöve de kände jag :D ..

Resfeber tittat på massor nu , allt verkar lockande helt plötsligt , jaja , har nyss käkat och mer än så hände rinte i mitt liv lyssnar på musik och bara spelar lite skit spel på king , ingen rolig på msn eller något , BORING life , ska sätta mig på ballkongen tills daniel hämtar mig , aja gott folk ni får klara  er utan mig nu :) .
Imorgon blir det grilla & kubb SM här på wåxnäs , de unga mot de gamla människorna hahaa :D:D WE ARE THE WINNERS :D ta ut vinst iförväg klart man gör MOAHHAHAHA :D ...


Jag och mina kusin barn som är 7 och 10 år  sskit duktiga är dem vi har vunnit förr :D gammlingarna är inte ens i närheten mOHAHAH de blir väll så med  tiden att man inte kan pricka där man ska haha ! ... jaja de ska bli skoj skoj dricka gott o äta grillat yeeha :D .. trevligt värre vill jag lova :D .. aja jobba 3 timmar lördag mer än så vet ja inte vad som sker ,  Nästa fredag åker jag till arvika iaf och stannar där ett tag får se nån vecka iaf , komma bort ett tag och göra nått med syrran  hon saknar mig sa hon på msn igår så söt :D jaja , nog om det :D PUSS hörs väll när ja får tid o skirva .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin