hemma ,

henrik somnade o gick inte o väcka o säga hejdå ens , men men Hejdå iaf hehe :D men alva  sa hej då iaf snäll och goo som hon är :D hans hund hehe :D så gosiiig :) är hemma   nu iaf , blev inte våldtagen eller nerslagen eller någonting tur tur :D ...Henrik skulle föllja mig med ikke han rävsov säkert bara för att slippa haha :D Nej men är man trött så är man :) han har ju haft sina barn i helgen så han är väll sliten får väll ha överseende med det .  men nu ska jag snart lägga mig o se på tv  och sova jag med :D, ska föröska göra nått vettigt imorogn :) ledig ledig sen jobba tis , ons , tors , fre sen LEDDDIIIG lördag söndag haha fan vad jag tjatar om det , ni kommer få höra det hela jävla veckan :D:D:D:D::D:D:D klart man är glad när de var 5 helger sen man var ledig :D





Favoritlåt just nu - Mange - Inget att förlora

Puss gurkor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin